fredag 4. juli 2008

En beskjeden introduksjon

Navnet på bloggen er basert på et albumkonsept av det amerikanske metal-bandet Disturbed. Deres første skive heter nemmelig "The Sickness", og i følge vokalisten er "The Sickness" en metafor for tanken om at alle skal være like. Kort og godt en hyllest til individualitet, at alle er forskjellige og selvstendige individ. Men dette visste du.

Det første jeg hørte(om jeg ser bort ifra min egen bæljing) da jeg ble født (1991), var en en kommentar om flytebryggene mine ifra jordmoren. Siden jeg hadde store pailabber ble jeg hetende Sindre. At jeg falt ned ifra stellebordet og slo hodet i flisene, og fikk en 21" tv-apparat over meg før jeg fylte 2 kan jo også ha hatt sin invirkning.

For øyeblikket er det sommer, det merkest på at springvannet ikke kan bli kaldt nok, og jeg har tatt meg sommerjobb på det lokale sykehjemmet. Der skal jeg ha min første kveldsvakt i morgen. Om dere ønsker de pleietrengene vell bør dere vel krysse fingrene for meg. Ellers skal jeg begynne i 2STB på KVV til høsten, kos det. Jeg trener karate, men er ca like farlig som en lyktestolpe. Så lenge jeg ikke faller på deg har du lite å frykte.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi. Dette blir morsomt, Sindre. Gleder meg til å følge med på bloggen din.

~Andreas

Malene sa...

hahahaha xD DU må fortsette å blogge! Føle på meg at dette kan bli veldig morrsomt! :P

Malene sa...

..adde deg i blogglista eg! ;)