fredag 2. januar 2009

Lenge siden sist...

Etter mitt siste innlegg planlagte jeg å skrive ett lengre ett om mine opplevelser under Hove 08. Etter å ha kassert den ideen, gikk min vesle blog i glemmeboka, sammen med x-antall andre ting som ikke hører hjemme der. Nå er det da blitt 2009, og bare noen uker igjen til jeg fyller mitt 18 år. Kanskje 2009 blir et år med mer hyppig aktivitet i denne bloggen?

Uansett, så tenkte jeg at jeg skulle ta en liten oppsummering av det siste halve året.

  • Jeg fikk ny kjæreste for noen måneder siden, Malin, noe jeg priser høyere makter(og Ellen) for.
  • Jeg jobbet på sykehjemmet i 6 uker denne sommeren, og trivdes godt. Vil dog søke om jobb på det lokale psykiatriske sykehuset i år.
  • I oktober så jeg The Sound Of Music på Edderkoppen i Oslo sammen med familien. En fin opplevelse, bedre enn ventet.
  • Uker etterpå, i november, var det først til Flekkefjord og Oslo igjen. I Flekkefjord satt jeg på det lokale skolebiblioteket og glodde i taket. Jeg fikk også hilse på en koselig biblotekar og en rekke andre hyggelige sørlendinger. Etter dette dro jeg til Oslo, hvor jeg fikk oppleve Slipknot, Machine Head og Children og Bodom live i spektrum sammen med to gode kamerater. Det var jævlig bra. <-- Punktum
  • Mot slutten av måneden graderte jeg meg omsider til brunt belte i karate, noe som var veldig moro.
  • Uken etterpå dro jeg på nytt til Bergen, da i sammenheng med skolen. Her fikk jeg se på en rettsak, hvor jeg duppet av noen ganger. Vi kikket også rundt på UiB og fikk mye info om sosiologi. Senere vi Les Misèrables og kikket rundt i noen museum. En trivelig tur.
  • Vi har også fått en hvalp i hus siden sist, min lillebroder bestemte at han skulle hete Doffen, og slik ble det. Nå er det bare å passe på at han ikke blir like smellfeit som vår avdøde katt(for all del, hvil i fred). Her er et lite bilde av krabaten i Ellens fang:

  • Jeg har også blitt med på å starte lokallag i natur og ungdom, og skal snart på landsmøte.

Til sist: Jeg kjører nå en litt mer personlig stil på bloggen. Det vil ikke si at jeg bare skal skrible om mine egne små høydepunkter og nedturer, frykt ikke!

Om noen faktisk skulle finne på å lese dette: Godt nytt år!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint at du har begynt å skrive igjen:) Gleder meg til å lese mer.

Ellen

Malene sa...

godt nyttår ;)

SILJE sa...

Den hunden kunne eg godt tenkt meg sjøl..nuudelig :)